Robinenkellyforum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

2 posters

Go down

Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Empty Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

Post by Robin Sun Jun 26, 2016 9:09 am

Lieve forumgenootjes,

In dit topic bespreken we de bands waar we de laatste tijd ineens positief verrast over waren. Dit kunnen bands zijn die je al langer kende maar nog nooit zo erg waardeerde, of bandjes waarvan je nog nooit eerder gehoord hebt. Je kan dit topic natuurlijk ook gebruiken om deze bands in het zonnetje te zetten en tijdelijke roem te schenken op Robinenkellyforum. Wink

Ik ben de laatste tijd ineens weer bezig met het herontdekken van The Shins. Ik snap niet meer dat ik was gestopt met nieuwe liedjes van ze ontdekken, want alles klinkt zo lekker. Smile

Hier nog een uiterst charmante foto van de heren:
Welke bands heb je recent (her)ontdekt? 320x240.jpg?width=280&height=210&enlarge=true&matte=true&matteColor=black&quality=0

En hier zijn ze live (in toepasselijkere outfits):
Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Theshins.1003_100312_3144small
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Empty Re: Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

Post by Kelly Thu Feb 09, 2017 11:12 pm

Ik heb de afgelopen tijd best veel Portugal. The Man en Twenty One Pilots geluisterd. En natuurlijk ook Panic! At the Disco
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Empty Re: Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

Post by Kelly Sun Jun 17, 2018 1:06 pm

Het is niet zo recent meer (al ongeveer een jaar geleden), maar ik heb BTS hier nog niet genoemd!
Een recentere ontdekking is The Neighbourhood! Ze hebben echt heel chille muziek die fijn is om naar te luisteren Smile
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Empty Re: Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

Post by Kelly Sun Jul 15, 2018 1:25 am

Ik luister dezer dagen erg veel Lorde en ook wat Lana del Rey. Aan de andere kant vind ik ook Pierce the Veil en Bring me the Horizon soms ff leuk om te luisteren. Lekker wat ruigs na allemaal K-pop en non-rock muziek Wink
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Empty Re: Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

Post by Robin Sat Nov 03, 2018 6:43 pm

BTS!! Is dat pas zo recent? xD

Jij bent een chill kant op aan het gaan.
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Welke bands heb je recent (her)ontdekt? Empty Re: Welke bands heb je recent (her)ontdekt?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum