Robinenkellyforum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Verhalenmaker

5 posters

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Mon Jun 06, 2016 7:19 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen.
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Thu Jun 09, 2016 10:45 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen,
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sat Jun 11, 2016 8:26 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sat Jun 11, 2016 9:14 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Tue Jun 14, 2016 11:35 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op.
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Wed Jun 15, 2016 12:45 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Wed Jun 15, 2016 8:08 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Wed Jun 15, 2016 11:48 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Resi Mon Jun 20, 2016 8:17 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een
Resi
Resi
Junior
Junior

Posts : 179
Join date : 2015-12-20
Age : 27
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Mon Jun 20, 2016 8:40 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Mon Jun 20, 2016 8:42 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Mon Jun 20, 2016 8:43 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Thu Aug 11, 2016 7:15 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat -
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sun Aug 14, 2016 9:23 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sat Aug 27, 2016 12:56 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sat Aug 27, 2016 12:58 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sat Aug 27, 2016 1:36 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Wed Sep 07, 2016 10:25 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Wed Sep 07, 2016 10:28 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Thu Oct 20, 2016 3:32 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sat Oct 22, 2016 8:07 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Thu Feb 09, 2017 11:08 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie gingen naar de boerderij
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sun Jul 15, 2018 1:44 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie gingen naar de boerderij waar ook een
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sun Nov 04, 2018 12:18 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie gingen naar de boerderij waar ook een lama poepte. Mama
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Mon Nov 11, 2019 4:18 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie gingen naar de boerderij waar ook een lama poepte. Mama ging toen ook
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 6 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum