Robinenkellyforum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Verhalenmaker

5 posters

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Wed Jan 06, 2016 10:34 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sat Jan 09, 2016 12:15 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit.
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sat Jan 09, 2016 5:38 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit. Daarna at ze
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Wed Jan 13, 2016 1:48 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit. Daarna at ze de neus op
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Thu Jan 14, 2016 8:43 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit. Daarna at ze de neus op van de zalm.
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sun Jan 17, 2016 2:49 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit. Daarna at ze de neus op van de zalm. Iedereen leefde nog
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Sun Jan 17, 2016 3:54 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit. Daarna at ze de neus op van de zalm. Iedereen leefde nog. Dat is mooi.
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Wed Jan 20, 2016 6:33 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie tanden slaan uit grootmoeder Bep's kunstgebit. Daarna at ze de neus op van de zalm. Iedereen leefde nog. Dat is mooi. Tot later, aardappels!


The End
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Wed Jan 20, 2016 9:08 pm

In een land
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Sat Jan 23, 2016 9:06 pm

In een land genaamd Poepjesland, was
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sat Jan 23, 2016 9:53 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Mon Jan 25, 2016 12:23 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp.
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Wed Jan 27, 2016 9:57 am

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen Wed Jan 27, 2016 5:48 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een
Jeroen
Jeroen
Senior
Senior

Posts : 361
Join date : 2015-12-20
Age : 31
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Fri Jan 29, 2016 1:05 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Mon Feb 01, 2016 8:43 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Tue Feb 02, 2016 6:38 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Fri Feb 05, 2016 6:17 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Fri Feb 05, 2016 6:30 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Fri Feb 05, 2016 6:37 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld had. Nee... dat
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Fri Feb 05, 2016 6:40 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld had. Nee... dat kan niet, het
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Fri Feb 05, 2016 6:46 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld had. Nee... dat kan niet, het regende hard en
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Jasmin Fri Feb 05, 2016 6:47 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld had. Nee... dat kan niet, het regende hard en zijn wonder-haar-zit-altijd-goed-helm zat
Jasmin
Jasmin
Senior
Senior

Posts : 303
Join date : 2015-12-20
Age : 29

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Robin Tue Feb 09, 2016 7:28 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld had. Nee... dat kan niet, het regende hard en zijn wonder-haar-zit-altijd-goed-helm zat over zijn ogen
Robin
Robin
Senior
Senior

Posts : 512
Join date : 2015-12-20
Age : 29
Location : Leiden

https://robinenkelly.forumotion.com

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Kelly Sat Mar 12, 2016 9:54 pm

In een land genaamd Poepjesland, was Aeneas aan het vissen op Magikarp. Plotseling werd Aeneas overvallen door een verschrikkelijke jeuk, die hem zo hard liet twijfelen of hij goed genoeg zijn haar gestijld had. Nee... dat kan niet, het regende hard en zijn wonder-haar-zit-altijd-goed-helm zat over zijn ogen geplakt. Dat was
Kelly
Kelly
Senior
Senior

Posts : 646
Join date : 2015-12-20
Age : 22
Location : Hoofddorp

Back to top Go down

Verhalenmaker - Page 4 Empty Re: Verhalenmaker

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum